Los bericht bekijken
Oud 11-01-2008, 22:24   #38 (permalink)
Coen
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaz'Duzar Bekijk bericht
Ik vind dat het nieuwe forum iets te veel kleine,opvallende plaatjes heeft, waardoor het forum erg onrustig oogt. Ik bedoel bijvoorbeeld de berichtpictogrammen die je bij elk topic kunt toevoegen. Voor leden is dit niet echt een nuttige toevoegen. Ik zou dus willen voorstellen om voor normale leden de keuze weg te halen. Voor sticky's, belangrijke mededelingen kunnen moderators een ander pictogram toevoegen.

Ik heb net ff snel paint.net opgestart en ik vind het vervangen van en door oranje versies net wat fijner.

Tot slot vond ik de witte letters plezieriger lezen op donkergrijs (zoals eerst) dan het huidige zwart. Ik zou het prettig vinden als de achtergrond gewijzigd zou worden.
Het vorige forum had ook een zwarte achtergrond maar ik zal dit weekend nog even kijken of ik iets kan aanpassen om het prettiger leesbaar te maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonnymous! Bekijk bericht
Wow, wat een verandering! het is wel wennen maar dat moet wel lukken, wat ik wel mis is het vertrouwde zwart-geel balkje dat zie je nu alleen maar helemaal bovenaan, voor de rest ben ik wel tevreden met de lay-out.

En coen, Bedankt dat je cj overneemt, er is geen andere site waar dezelfde sfeer hangt als hier en het zou erg jammer zijn als deze site verdwijnt (watie niet doet)

Mijn idee (mischien een beetje groot idee:P) is eigenlijk het volgende:
Op tweakers is het lang niet zo gezellig maar wat ik op tweakers wel [b]geweldig!/B] vind is het review systeem, mischien is het met deze nieuwe vBulletin core mogelijk om ook zo een systeem in deze site in te bouwen?
Als dat zo is dan heb ik zo en zo al enkele revieuws klaarliggen die op tweaker.net tog redelijk gerespecteerd werden, en zo is het mogelijk om als lid van cj een bijdrage te leveren aan de ''review database'' (uiteraard zijn de reviews van ''gewone leden'' wel los van de reviews van de modders zoals carpento enz
iig. zo een systeem zou denk ik cj wel een stukje populairder maaken want dan kan je wat actiever zijn op de site (aangezien VEEL leden geen casemods maken en dus ook niet van plan zijn een groot project log te maaken.)
naja het is maar een idee

groeten AnonNymous!
Reviews zijn altijd welkom, heb jij gereviewed op t.net dan? Want ik gok dat die niet blij zijn als wij reviews gaan plaatsen die je voor hun hebt gemaakt en bij hun ook al online staan. Tevens zal je het auteursrecht ervan wel overgedragen hebben of niet?
Coen is offline   Met citaat antwoorden