Los bericht bekijken
Oud 11-01-2008, 21:39   #3 (permalink)
frans

frans's schermafbeelding

Standaard

Hier een paar tips van mij kant, het kan zijn dat ze al genoemd zijn of bekent maar ik geef een paar tips van mijn kant.

Zorg voor veel informatie over casemodding en wat er bij komt kijken, door middel van flyers,boekjes,uitleg personeel,kaartjes met de link van cj natuurlijk.

Zorg voor veel visueel informatie door schermen neer te zetten met dia shows over cip`s, en eventueel bij elke pc die aan de wedstrijd mee doet een scherm met zijn foto`s in een diashow.

Veel workshops en infostands over verschillende dingen zoals: overclocken,koeling,casemodding.

Als er genoeg geld/sponsers zijn een winkel met diverse mod goodie`s.

Zorg voor veel reclame van bekende merken en goodie`s van hun.

Vakkundig en veel personeel met natuurlijk duidelijke shirts van cj.

Naast de mod wedstrijd, losse wedstrijden, bijvoorbeeld wie bouwt de snelste pc (gezien op hcc 2006), wie haalt de hoogste 3d mark met zijn pc, game wedstrijden.

BOOTH BABES . (slaat altijd aan )

Natuurlijk de gameparty lan.

Eventueel game pc`s neerzetten (wel genoeg, en geen consoles dat past er niet tussen).

Een niet al te hoge toegangsprijs dit schrikt mensen af, verdeel het in gedeelte`s net zoals op Getronics PinkRoccade TheParty.

Zorg voor veel reclame in bijvoorbeeld kranten,flyers (op scholen en openbaar vervoer),internet natuurlijk,eventueel tv (journaal zou perfect zijn maar duur denk).

Dit zijn mijn tips natuurlijk zijn er al meerdere besproken of bedacht of al in bezit, de overige zijn misschien handig.

(is ook al op ander gedeelte van forum geplaatst.)