Beste Leden,
Aankomende week gaan wij de beslissing nemen of we in rap tempo het NKCM 2008 gaan uitrollen op de The-Party 6 of dat we een jaartje overslaan en in 2009 weer mee doen.
Wat wij graag van jou willen weten als vast en actief lid van CaseJunkies. Wat kan er beter aan het NKCM? Vindt je dat we ermee door moeten gaan? En wat zou helemaal te gek zijn als we dat zouden kunnen realiseren op het NKCM tijdens The Party?
Wij willen uiteinelijk als we dit evenement gaan wegzetten het toch een beetje op onze eigen manier doen, en er ons eigen tintje aan geven. Maar wel op een CaseJunkies manier. Daarvoor hebben we jullie nodig om te weten wat er zo belangrijk is aan het evenement, wat absoluut moet blijven en wat eigenlijk vorig jaar of misschien wel eerder anders had gemoeten! (niks te nadelen van de vorige eigenaren maar wij willen graag eventuele fouten of verbeterpunten graag opppakken).
Uiteraard wordt dit onze 1e keer dus het zal vast allemaal nog niet perfect gaan al zijn wij wel redelijk perfectonistisch ingesteld om dat wel te proberen te bereiken. In elk geval hoop ik op jullie steun. Ook hoor ik graag wie er sowieso aanwezig zal zijn als we volgende week aan mochten kondigen dat we ermee doorgaan in 2008!
The-Party 6 zal plaats vinden op 18, 19 en 20 April 2008.
Ik hoop op jullie feedback in dit geval
groeten,
Coen