Een puntje van kritiek:
Die witte letters op dat zwart grijze leest om de een of andere manier bij mij niet lekker. Als ik een lang stukje tekst lees vallen m'n ogen uit m'n kassen. Om precies te zijn heb ik sinds vandaag heel toevallig met de komst van het nieuwe forum last van het kijken naar m'n beeldscherm...
Dus waar het eigenlijk op neer komt, zou je de kleur van de letters welke nu fel wit is, wat minder wit kunnen maken. En misschien de achtergrond kleur waar de tekst op staat wat lichter maken. Of juist donkerder... naja, iig een beetje finetunen qua tekst op achtergrond. Want dit leest vooral met lange teksten toch niet lekker.
Overigens had ik hier bij het oude CJ forum geen last van, dat waren idd ook witte letters op donkere achtergrond. Die letters waren alleen kleiner en de kleur van de achtergrond verschilde post om post. (lichter, donkerder) Misschien dat die afwisseling van achtergrondkleur ervoor zorgde dat je minder snel last kreeg van de witte letters op de donkere achtergrond bij het lezen van lange teksten.
Maargoed, al last van je ogen?