Niet zo verwonderlijk dat het doods was. Op forum wat bijna wordt opgeheven ga je niet veel meer posten. Vanaf het moment dat de overname aangekondigd werd heb ik dat weer omhoog zien gaan. Door weg te lopen omdat het rustig is hou je het probleem juist in stand
Verder nog maar eens het cliché: veranderingen zijn altijd even wennen. Gezien het werk wat Coen al in het forum gestoken heeft denk ik dat heel wat respect al wel op z'n plaats is en hij is nog steeds bezig dingen aan te passen. Ik heb er wat dat betreft alle vertrouwen in dat we gewoon weer een gezellig stekje zullen krijgen.
Dat het nooit meer helemaal hetzelfde wordt, soit. Mensen die vroeger alles beter vonden heb ik een soort van hekel aan. Mensen die op de eerste dag na een wijziging roepen dat ze hier nooit meer komen vind ik voorbarig. Ik zie op dit moment ook dat er dingen anders zijn dan eerst, ik zie ook dat er nog dingen gefinetuned moeten worden, maar achter die wolkjes zie ik een dikke zon schijnen: er wordt weer actief gewerkt aan de basis van CaseJunkies en dat zal alleen maar ten goede zijn.