Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brinkdinges Ik en blackcrown zitten redelijk op dezelfde golflengte. Ik ben wel benieuwd wat er van het nieuwe CJ wordt, maar ik weet niet of dit mijn thuis blijft. Ik weet dat veranderingen altijd moeilijk zijn en wennen zijn, dus ik zie wel. Techzine heeft mij nooit getrokken, ookal heb ik meerdere keren gekeken of het wat voor mij was. Als CJ ook zo wordt, ben ik, het spijt me dat ik het zeg, hier niet meer te vinden. Ik hoop dat CJ qua community blijft zoals het eerst was. |
Techzine blijft Techzine en CaseJunkies blijft CaseJunkies (tot op zekere hoogte). Ik ga absoluut niet garanderen dat er niets verandert aan CJ want we hebben het forum net verandert. Maar daar was geen andere uitweg voor.
CJ is een kleine community die nooit heel groot zal worden. Mits casemodding een nationale hype wordt maar dat is niet erg voor de hand liggend. Onze bedoeling is uiteraard wel dat het groter wordt dan nu en dat casemodding ook populairder gaat worden. CJ en TZ zullen veel gaan samenwerken in de toekomst. Wat voor beide websites veel voordelen heeft. Maar het blijft losstaand van elkaar.
Daarnaast is de FP software ook niet van deze tijd en zal deze ook worden vervangen. Deze zal gaan draaien op een core versie van Techzine. Maar het blijft een casemod site zoals het nu is. Ja de layout wordt misschien iets anders het design krijgt ook een likje. Maar dat is allemaal vrij logisch.
In elk geval geven we de gebruikers de komende 3 maanden de mogelijkheid om te vertellen wat er in hun ogen beter kan. En wij zullen dit dan zoveel mogelijk proberen uit te voeren. Zodat de website ook daadwerkelijk beter wordt.
Verder zijn wij een commercieel bedrijf en is dit geen hobby voor ons zoals de vorige eigenaar. Op zich hoeft dit niet uit te maken je zal alleen iets meer of iets andere reclame zien dan voorheen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijker is....