Los bericht bekijken
Oud 10-01-2008, 16:27   #11 (permalink)
dolphin-is
Administrator

Smile Hier is coen dan :)

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan, de coen die al door carpento meerdere malen is genoemd. Zoals jullie dus al hebben gezien is het forum wat verandert.

We zouden eigenlijk niks veranderen aan de website de eerste 3 maanden maar het was niet eens meer mogelijk om fatsoenlijk te registreren en jezelf te activeren. Dit moest allemaal door een admin gebeuren met de hand. Uiteraard is die drempel veels te hoog en ontneemt het CaseJunkies de mogelijkheid om te groeien. De conclusie was dat de forum software of geupgrade moest worden of vervangen.

Ik weet niet wie er hier enigzins technisch is of ervaring heeft met fora maar phpbb is nogal lek gevoelig en in vergelijking tot andere fora software doet het gewoon een beetje onder. Daarom hebben wij er voor gekozen om op het laatste moment het forum te vervangen. Ik ben hier afgelopen nacht tot 4:00 mee bezig geweest en heb het toen open gegooid.

Er zitten nog wat foutjes in en die zal ik er zo snel mogelijk uit gaan halen. Ik mis nog wat iconen en de rechten van de moderators moeten nog helemaal goed gezet worden. Ook dit ga ik snel doen.

Ik verzoek jullie om alle problemen die jullie tegenkomen lekker te melden in dit forum: CaseJunkies Bugs - CaseJunkies.com

Ik zal dan proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Verder kan ik jullie melden dat we de frontpage software over enkele maanden zullen gaan vervangen gezien wij gewoon een stuk geweldige software op de plank hebben liggen waardoor casejunkies alleen maar beter wordt.

Ideeën voor een volgende Casejunkies versie mogen jullie ook uiten zodat we die mee kunnen nemen. Dat mag ook in het bug forum, alleen zet er dan even feature: voor in de titel.

Heb ik me toch even netjes voorgesteld aan de community, vragen en opmerkingen zal ik proberen zoveel mogelijk op te reageren maar momenteel wordt ik nogal overspoelt...
dolphin-is is offline