Los bericht bekijken
Oud 10-01-2008, 14:24   #5 (permalink)
Carpento

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Ik heb een verwijziging naar dit topic geplaatst zodat de mensen via daar ook in dit topic kunnen belanden.

Ontopic denk ik dat met de overname door DIS een solide basis onder CJ is gelegd. Dat er door Coen zo voortvarend van start is gegaan met de ombouw van het forum zie ik als buitengewoon positief. Ik heb vannacht gemerkt dat dat serieus nachtwerk geweest is.

Dat de overname in het geheel en de bijeffecten die er ook zijn een periode van gewenning vragen is niet vreemd. Dit zal ook niet de laatste verandering zijn, daar ben ik van overtuigd maar ik ben er 100% van overtuigd dat DIS alles zal doen om CJ succesvol te maken. Daarvoor moet je soms wel oude opvattingen loslaten, oude ideeen overboord zetten en het verleden laten voor wat het is.

Ik begin te wennen aan het idee dat we vanaf nu vooruit moeten kijken, met de ervaring uit het verleden. Met weemoed terugkijken en vaststellen dat CJ verandert bereik je weinig mee. Gewoon aan wennen !

De overgang van PHPBB naar vBulletin vind ik overigens een uitstekende zaak. PHPBB was zeker in onze omgeving niet wat het moest zijn, ik denk dat vBulletin veel krachtiger is.