Discussie: [CiP]Cosmod
Los bericht bekijken
Oud 30-12-2007, 10:55   #6 (permalink)
_ferry_

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azariel
Dat logo ziet er echt heel netjes uit, de RGB variatie is ook een leuke touch, en geeft je ook nog wat meer mogelijkheden voor de rest van de verlichting in de kast.

Die "fangrill" is al net zo origineel, heel netjes, en vooral een leuk effect, ga je daar ook rgb van maken?

En als laatste je res, ik vroeg me eerst al af waar die ging komen, maar dus gewoon aan de buitenkant. Erg leuk idee en geeft de achterkant van de kast ook wat om naar te kijken.
Alle ledjes zijn RGB, ook die in de fangrill Het plan is dat de binnenzijde ook wordt verlicht met 2x 3watt RGB led's, die heb ik nog liggen, en zijn dan ook onafhankelijk van de andere RGB leds in te stellen (losse controller). Zodoende kan bijv. de algemene verlichting blauw zijn, waarbij de onderdelen er in een andere kleur mooi op afsteken.

En idd, met het reservoir daar scheelt het weer in slangen die door de kast lopen, en je bent verlost van die gaten in het frame. en het vult heel makkelijk bij of leegt juist makkelijk. want bij bijv. i-spider is het nogal een geklooi om alles weer luchtvrij te krijgen ivm met de positie en aansluiting van het reservoir.
_ferry_ is offline   Met citaat antwoorden