Discussie: [CiP]Cosmod
Los bericht bekijken
Oud 29-12-2007, 23:07   #4 (permalink)
_ferry_

Standaard

Hierbij het resultaat van de afgelopen dagen.

Ojah:

Eerst even kijken of alles past zoals ik wil. Jahoor En het is waarschijnlijk ook nog te verwijderen zonder dat het moederbord etc. er uit moet, komt het gebruiksgemak dus weer ten goede

Daarna de afmetingen overgenomen op aluminium, uitgeslepen (vandaar de ruige randen) En in de zetbank onder 90graden gezet. Na het vijlwerk zijn de randen weer vrij van bramen uiteraard.

Idem voor de andere kap, waarna ze er netjes in passen Wel nog een saaie bedoeling zo, maar dat gaat nog veranderen

Onderin komt namelijk een ventilator, wat ook saai is :P

Maar niet als we dat gaan combineren met een stuk aluminium wat uit de oorspronkelijke kast afkomstig is.

Overigens zitten de kappen straks vast met dit soort hoekjes die ik gezet heb.

Alvast op maat geknipt

En een kopie van acryl+ wat RGB leds.

Wat er na montage zo uit ziet:

Okee toch zo? Breekt het geheel lekker door het licht en de kleuren.

Ook nog een malletje gemaakt voor de achterzijde, niet om gewoon de gaten af te dekken...

Maar het vormt een onderdeel van het reservoir, welke op de achterkant komt. (links, wat dus boven is, komt het water er in, onderaan er weer uit, scheelt weer een slang door de kast, en zeer makkelijk bijvullen/legen )

Wat plexiglas stukken die ik ervoor heb gezaagd. De "flappen" zijn voor de montage.

Vervolgens in elkaar lijmen en laten drogen voor een lamp.

Waarna ie zo op de kast zou moeten komen. Maar voordat ik hem dicht lijm wil ik er nog wat in bouwen....
_ferry_ is offline   Met citaat antwoorden