Discussie: [CIP] Core4
Los bericht bekijken
Oud 29-12-2007, 18:17   #26 (permalink)
Floriske.nl

Standaard

Ondanks dat Casejunkies vanaf volgende week op zal houden te bestaan, wat in mijn ogen een groot gemis voor casemodland Nederland zal betekenen (let wel, ik begrijp de keuze van de crew!), hierbij toch nog één laatste keer een update van dit topic:

Ondanks dat we het erg druk hebben met het regelen van vanalles en nog wat voor ons nieuwe huis (waarvan we overigens maandag de sleutel krijgen ) heb ik toch tussendoor wat tijd vrij weten te maken om de omtrek van de rest van de plexiglas lagen te frezen :*)

Ik heb van iedere maat één reserveplaat gefreesd zodat ik, mocht er wat mis gaan, op dat moment geen nieuwe hoef te frezen.

Zie hierboven het resultaat!

Verder heb ik mezelf deze week ook maar eens flink verwend (nee, nee, niet op die manier :P). Ik heb namelijk mijn gereedschapscollectie maar weer eens uitgebreid.

Te weten met:
  • Beugelzaag
  • HBM-100 Band- en schijfschuurmachine met:
  • Reserve banden en schijven.
  • HBM-16 Frees- en boormachine met daarbij:
  • 20 Delige Tin-Coated frezenset
  • 6 Delige Tin-Coated verzinkfrezenset
  • 8 Delige HSS beitelset
  • 100mm boorklem
  • 12mm staalboor
  • 13mm staalboor

tot zover deze korte update!

Rest mij nog iedereen het allerbeste te wensen voor het nieuwe jaar! En niet vergeten ............ Ook in het nieuwe jaar: "Blijven Modden!!!!" O-)