De voorkant bestaat uit frontjes van mesh, en ook het onderste deel is mesh, met daarachter plastic. Er kan dus geen lucht doorheen, wat ook de bedoeling is, ivm met de airflow en stof.
Echter heb ik dat even veranderd:
Niet echt een verschil he? Dat klopt, op het eerste oog.

Maar met een ledje er achter wordt het opeens duidelijker :P

Links een plaatje ac ryan dark acryl, en rechts het oorspronkelijke plastic, wat dus niet doorschijnt. Onderop de voorkant met het mesh.

Het plan is dus om er een logo op te maken, door het mesh ben je wat beperkter, in feite heb je een soort van lagere resolutie, omdat daar waar mesh zit je niets ziet van het logo. Daarom wilde ik maar niet aan text beginnen, dat zag er te rommelig uit, rechte lijnen liepen zigzaggend door de gaatjes van het mesh etc. Echter is de "S" uit het cosmos logo een stuk beter toepasbaar. Even uitsnijden dus!

Uitgesneden

Ingekleurd met de airbrush. Zwart dekt best goed, maar eer dat het ook echt licht tegenhoud ben je wel een heel stel lagen verder.
[foto-break! Oeps, hier was ik nogal benieuwd naar het resultaat, geen foto's dus van het airbrushen van de egale rand er omheen, deze heeft een egale overgang, waardoor het logo er lekker duidelijk uit komt.]

Het resultaat, Geslaagd! Mooi egaal logo, echter is het licht niet helemaal egaal, ik heb gewoon even 3 ledjes gepakt. Uiteindelijk moeten die in een soort van wit lichtbakje komen. Zodat het licht meer verdeeld is.