Discussie: nieuwe case bouwen
Los bericht bekijken
Oud 9-12-2007, 21:13   #14 (permalink)
robbert1108

Standaard

lijm? gebruik ik niet denk ik

ik denk niet dat het te hoog gegrepen is, ik denk dat ik meer moeite heb met de indeling van de kast en hoe ik de hardware bevestig dan het maken van de kast zelf, want ik heb nog nooit zelf een kast gemaakt dus moet kijken naar oude kasten van mij hoe het precies in elkaar zit

ik heb vrij veel ervaring in het bewerken van plexiglas vanwege een profielwerkstuk waarbij ik cirkels heb moeten maken, plexiglas heb moeten lijmen, gaten boren, zagen, etc... ik heb er alles wel mee gedaan

dus ik weet precies hoe het barst en wat je wel en niet kan / moet doen

dus ik heb er meer vertrouwen in dan jullie!!

maar ik denk dat dit topic wel dood gaat, ben er dit weekend niet aan toegekomen en ga volgende week zuipen omdat we zin hebben in een klein feestje, week daarna zuipen omdat we vakantie hebben en week daarna zuipen omdat het jaarwisseling is, dus het zal wel een tijdje duren voordat ik begin
want ik ben maar een 16 jarige scholier dus heb doordeweeks school, zaterdags en savonds voetbal, doordeweeks huiswerk, en zondags een kater. dus heb niet bijster veel tijd, zal dr pas in de kerstvakantie een keer van komen! toch bedankt voor alle tips!
robbert1108 is offline   Met citaat antwoorden