Los bericht bekijken
Oud 9-12-2007, 18:57   #38 (permalink)
GC_Vos

GC_Vos's schermafbeelding

Standaard

UPDATE nummertje zoveel

Hey iedereen,

Dit weekend heb ik gewerkt aan de bovenkant van de kast, het deel waar het toetsenbord en het plexi met outtake fans in komen. Waarschijnlijk komt de trackball toch maar niet in de case, maar dat zie ik later wel.

Een raster zorgt ervoor dat het tobo makkelijker te monteren is. Het sluit precies aan op de kleine randen aan de onderkant van het tobo.

Met een tweede paneel kan ik het toetsenbord eenvoudig in de behuizing klikken en vastschroeven.

Als ik bij de onderliggende hardware moet komen schroef ik simpelweg dit paneel met toetsenbord er uit.

Het acrylpanel is helaas niet de volle 50cm breed en lang en wist dit ook eigenlijk al van tevoren. Ik kom 2cm tekort maar vul dit aan twee kanten op met stroken MDF.

Dat je geen plexi kan zagen met een decoupeerzaag is totale onzin. Het gaat zelfs veel beter dan met een Dremel.

Als een passer niet werkt moet je gaan improviseren.

Het resultaat is niet verkeerd, al zeg ik het zelf.

Inclusief toetsenbord. Het plexi monteer ik ook weer op een raster. Dit raster maak ik vast aan het paneel van het tobo zodat je het in een keer kan losschroeven. Zo heb ik voldoende ruimte om de interne hardware te bereiken.

De schroefgaten voor de fans maak ik met een kolomboor, maar die heb ik nu even niet bij de hand.

Hiermee is de bovenkant van de kast bijna af en moet ik nu nog de handvaten en het systeem waar het scherm in komt maken. Deze week maak ik de binnenkant van de kast klaar voor gebruik waardoor de behuizing al bijna af is en ik over een week of twee kan gaan spuiten.

Greetz, GC 'Maupert' Vos

GC_Vos is offline   Met citaat antwoorden