Discussie: nieuwe case bouwen
Los bericht bekijken
Oud 8-12-2007, 20:43   #8 (permalink)
robbert1108

Standaard

bedankt voor alle reacties

@moderator: mijn excuses, anders maak je 10 topics wat ook in 1 topic kan, dan lijkt me dit beter :P maak anders een 'vragenforum'?

ik weet zelf ook dat het niet slim is om te beginnen met een plexiglazen case, maarja je moet toch ergens mee beginnen en leren van je fouten. aangezien deze computer niet extreem goed is (7300 LE als grafische kaart zegt genoeg lijkt me) en de belangrijke data ge back-upped is, maak ik me geen zorgen als ik eens iets kapot maak. heb ik een goede reden om dat onderdeel eindelijk eens een beetje goed te kopen

thumbscrews is wel een makkelijke oplossing maar zijn inderdaad niet al te mooi. eerst een ander kleurtje geven kan misschien al heel wat schelen...

bedankt voor alle adviezen en schroom vooral niet er nog meer te geven! ga misschien morgen het plexiglas op maat zagen, weet nog niet of ik genoeg tijd heb :P

@ kant & klare case: mwah, bouw hem liever zelf dan weet ik zeker dat de maten goed zijn + heb ik iets om trots op te zijn + daar leer ik veel meer van voor verdere cases!
robbert1108 is offline   Met citaat antwoorden