Los bericht bekijken
Oud 14-05-2003, 15:48   #30 (permalink)
Redox

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ModKid
GOT is nog best relaxed als je beetje de modjes kent, voor de rest heb ik daar wel een goed WIJ gevoel, en over n00b gehalte, hier stikt het ook van de newbs hoor...
Tja, het verschil is alleen dat wij n00bs niet behandelen als grof vuil, iedereen is een n00b geweest of is het nog steeds. Ik zie mijzelf ook nog niet als ervaren, aangezien ik eigenlijk pas in aanraking ben gekomen met modden since ik CaseJunkies ben begonnen. Er zitten tevens teveel wannabees op GoT die heel erg veel posten maar eigenlijk nooit echt antwoord geven. Ik heb 4 account gehad waarvan er 3 zijn gewist. Op alle 3 de account heb ik 2x iets kunnen vragen en die werden beantwoord met UTFS etc etc etc......de sfeer op GoT is gewoon erg slecht en dat is jammer voor een site met zoveel potentie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaozz
aha, en daarom is CJ ook opgericht, toch?
uhhh....nee niet echt! CaseJunkies is opgericht omdat meer en deel van onze huidige en oude crew het bij ccmod.com niet zag zitten. Onze liefde voor GoT stond al op een laag pitje toen we ccmod overspoelde maar toen wij CaseJunkies oprichten en wij een mail van Phreak ontvingen dat wij ons URL niet eens mogen posten op GoT was het hek van de dam. Crew members van ons hebben account aangemaakt die na 2 min werden geblokkeerd omdat ze er MISCHIEN mee zouden kunnen gaan spammen, vragen over bepaalde dingen die wij al eens behandeld hadden op ons forum of in 1 van onze artikelen mochten wij niet beantwoorden met een link naar onze website. En het vreemde is dat er wel mag worden gelinkt naar oc.nl, laupro.nl of enkel ander gerelateerde website.

Er is gewoon teveel gebeurd tussen CaseJunkies en Tweakers waardoor deze mening is gevormd. Laat ik erbij zeggen dat Tweakers op zich een fantastische website is en dat het concept echt heel erg goed is uitgewerkt maar het beleid is nog net niet zo erg als die van Stalin...commentaar op crew/mods andere gerelateerde zaken wordt meteen de mond gesnoerd en als je geluk heb krijg je een tijdelijke ban.
Redox is offline