Zet jullie maar schrap, want hier komt mijn uitverkoop

:
- Oud moederbord, staat niet echt een merk op ofzo, het enigste duidelijke wat er staat is M9TLC, processoraansluiting is vermoedelijk Pentium 3
- Nog een oud moederbord, met helemaal niets erop van merk of type

, voor Pentium 2 processors
- Oud geluidskaartje
- Oud geluidskaartje (niet dezelfde als de vorige)
- Parallelle (of seriële, weet niet hoe het verschil te zien :P ) poort uitbreidingskaart
- Seagate Medalist 4321 ST34321A (4,3 GB en 5400rpm, IDE)
- Fujitsu MPB3043AT (4,32 GB, IDE)
- Samsung WN321620A (2,16 GB, IDE)
- Quantum Prodrive LPS (harde schijf, vraag me niet welke

)
- Aopen CD-932E/AKU
- Vuego cd speler
- Creative CD5233E
- Philips CDRW 400 (de zwarte met goud)
- 2x telefoonlijn internet kaart (vraag me niet naar meer uitleg, ik ken er de ballen van)
- VGA kaart, niets specifieks vermeld erop
- VGA kaart, niets specifieks vermeld erop (andere dan de vorige

)
- Azona muis (met bal)
- Olivetti muis (met bal)
- Quickshot muis (met bal)
- Genius Netmouse (met bal)
- geheugen van Hyundai, weet niet hoeveel MB ofzo, wat er op de vele chips staat die erop zitten is dit: HYUNDAI KOR (volgende regel) HY5117400C (volgende regel) 0015AJ60
- 2x geheugen, geen specifieke dingen, juist nummers op de chips: 98d1 (volgende regel) M18E128S88MKG8
- geheugen, geen specifieke dingen, juist nummers alweer :P : HY57V651620 (volgende regel) TC-10 (volgende regel) 9811A KOREA
- geheugen, geen specifieke dingen, juist nummers ALWEER

: ALLIANCE (volgende regel) AS7C256-20JC (volgende regel) 2093 USA
- Toetsenbord: geen merk ofzo, alleen staat erop: LAKBTC-55SERIES (heel oud dingetje)
- Toetsenbord YELLOW DRAGON KB-2966
- Ednet microfoon
- Juster AC691N speakers
- Pentium 2 processor 'SL2HD' staat erop (hier de specs:
http://www.cpu-world.com/sspec/SL/SL2HD.html)
- Pentium 2 processor 'SL2S5' staat erop (hier de specs:
http://www.cpu-world.com/sspec/SL/SL2S5.html)
- USB uitbreidingskaart met 2 usb poorten (vraag me niet in welke poort dat past), en nog 2 andere dingetjes (geen firewire)
- Floppy drive (zo'n gewone, waar er 1.44MB op kan

)
- Oude voeding, aantal watts onbekend

(kan dit wel ff uitzoeken maar dan moet je het ff vragen bij interesse)
- Pentium 2 koeler, koelvinnen hebben de grootte van een P2 processor, er zit een fan op van 50x50x10mm, met als nummer: FD1250105B, en op de andere P2 processor zit geloof ik een andere koeler, wat dan wss de boxed koeler zal zijn
Zo dit was het, als je iets meer wilt weten over de aansluitingen van sommige dingen, vraag het dan, dan neem ik er pics van. Ik kan je zeker niet garanderen dat alles werkt, daarvoor moet het eerst getest worden, dus vraag het als je in iets interesse hebt. Geef je prijs of geef geen prijs als je er niks wil voor geven

.