Los bericht bekijken
Oud 5-11-2007, 16:16   #25 (permalink)
Buffalo

Standaard

pff bekende nederlanders spot ik dagelijks :P dus voor mij allemaal niet meer speciaal.
Maar zal een lijstje opzommen±

- De slelectie van Willem II (Ik werk bij Willem II dus zie ze dagelijks ).
- Erwin Koeman (Vandaag nog bij Willem II, een blinde weet dan natuurlijk ook dat hij kans maakt op de positie van de vandaag ontslagen Dennis van Wijk bij Willem II).
- Raymond van Barneveld (samen mee getraint)
- Co Stompé (was ik nog een klein mannetje en kreeg ik zijn pijlen na het gooien van een demonstratie).
- Jelle Klaasen (menig keer van gewonnen op een dart toernooi)
- Carlo en Irene (Ik was te gast bij Telekids ).
- Def Rymes (hij had een optreden op de school waar ik zat. Ik stond toen wat te dansen op zijn muziek, hij nodigde mij, en wat andere, uit om tijdens zijn grote optreden op festival mundial te dansen op het podium).
- Dirk Kuyt (Op de dag dat hij zijn contract tekende bij Feyenoord reed hij me bijna van mijn sokken af toen ik was weze kijken bij de training van Feyenoord, hij bood zijn excusses aan)
- Matias Scholten (presenteerde ooit Over de Rooien, Ik was een van de mensen waar hij aan vroeg of ik mee wilde doen ).
- Irene Wust (Zag ik wel eens tijdens het stappen, heeft nog een one night stand gehad met een maat van me).
- Gebroeders Ko (Te gast op het G-voetbalweekend dat ik mee organiseerde, na het optreden een lekker blonde rakker mee gepakt ).
- Herman (Idem)
- André (je weet wel die van : Wat ben je lelijk van dichtbij, ook op het G-voetbal weekend)
- Arjan van der Giesen (toevallig van de week te weten gekomen dat hij op het kantoor naast me werk, we waren in de pauze aan het darten en toen kwam hij even verslag ervan leggen was wel leuk)

Ik denk dat dit wel het lijstje is zo'n beetje. Hoewel ik zeker weet dat ik nog een of meerdere namen vergeet