Het heeft veel te lang geduurd, maar ik heb eindelijk een update! De vorige keer postte ik dat ik een foutje had gemaakt bij het boren van mijn achterplaat, waardoor de gaten 2 mm te dicht bij elkaar zaten. Dit heb ik anders opgelost dan in eerste instantie de bedoeling was, ik heb namelijk de hoekprofielen weggehaald bij de horizontale platen van het subframe. (daarvan was ik vergeten de dikte mee te tellen in de afstand van de gaten) Hierdoor heb ik wel de verticale staanders opnieuw moeten doen, maar daar was ik toch al niet tevreden over. (die waren ook al verkeerd geboord en daarna uitgefreesd

) Bijkomend voordeel van het ontbreken van de stukken hoekprofiel is dat de mod weer iets lichter wordt
Omdat een paar foto's het verhaal een heel stuk duidelijker maken:
De achterplaat zit met 12 boutjes vast aan het originele Lian Li-frame. Aan de achterkant van de moederbordplaat zitten kleine aluminium blokjes met schroefdraad, waar de moederbordplaat op geschroefd is. Aan de andere kant van deze blokjes kan ik ook nog een aluminium plaat schroeven, zodat ik in beide zijpanelen een window kan maken. Het hele ding is namelijk zo opgebouwd, dat ik de hele constructie kan omdraaien en de kast omtoveren van ATX naar WTX. (ondersteboven ATX)
Volgende actie wordt het maken van gaten voor de I/O-bracket en de voeding.
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht