Dat zijn bebeguns =p (kweni hoe je ehet schrijft)
Zou een mod de topic titel kunnen veranderen naam [CIP] InuX
Update 2 : Er weer inkomen...
Hallo iedereen ik weet dat eht heel lang geleden is maar mijn cip leeft nog hoor, tussen mijn huiswerk door heb ik dit gedaan.

Omdat ik nog nooit heb gecasemod/gedremelt en vanboven een radrooster wou inbouwen
ging ik toch maar even oefenen met de dremel. Zie hiet het slachtoffer.

Voor ik eraan kon beginnen moets ik de case nog leegmaken (zo stond hij er 2 maanden)

Daarna begon ik men kamer mod klaar te maken (aangezien je nog geen stap in de werkkamer kan zetten door de rommel moet ik modden in men kamer)

In de vorige update (2 maand geleden) had ik het window ingetyped met type voor het window erop te kunnen tekenen maar omdat ik geen tijd had was het blijven staan maar voor geen lijmresten achter te laten mag het er maar 7 dagen op. Dus kreeg ik dit toen ik het erafhaalden.

Rap opgelost (15 mintjes werk) niets meer van te zien

En aftekenen maar =p

Na dat ik het had afgemeten toch maar men pa gevraagd om na te kijken aangezien ik niet echt de nauwkeurigste persoon ben. Na een paar kleine aanpassingen heeft men pa de gaten geboort (moest recht zijn en ik en een boor gaan nu eenmaal niet samen).

Omdat ik veel had gelezen dat je veel schijfjes kapot maakt had men pa me op het idee gehopen ene diamant schijfje van 20euro te kopen zodat ik met 1 schijfje heel men mod kon doen Maar.... Omdat ik nog nooit echt had gedremelt kende ik er niet van en was het schijfje na paar cm al stuk (ik zetten het 10.000 toeren te snel en drukte veel te hard maar daar kwam ik pas tijdje later achter)

O ja effen dremel op de foto =p
Het is een serie300 in pak met het kleine dremeltje (waar ik mee werk)

Omdat het schijfje kapot was moesten we naar de winkel. Daar hebben we nog een diamant schijfje gekocht (op aanrade van de verkopen, wat een oplichter) En omdat ik alle vijsjes van de pc in een potje door elkaar bijhield heeft men pa dit bakje voor me gekocht
(moet zeggen best handig)
Toen zijn we ook een friet gaan eten (vergeten foto te trekken was best lekker =p)

Toen ik terug probeerden met het diamant schijfje ging het nog niet , ik begon de handlieding te lezen en kwam erachter dat toerental te hoog was en ik te hard drukte. Ik wou eens proberen met een ander schijfje (gelukkig had ik een setje bij gekregen bij eht kopen van de dremel) Met deze schijfje was het in No-Time klaar. (heb er wel 5 gebruikt)

Bij geveilt en afgeschuurt, nu eens passen met rooster erop.

Yay alles paste rooster erin met ventilatoren erachter =)

Nu terug alles inbouwen en kijken of het nog werkt

Hup alles terug op zen plaats en opruimen

Zo staat InuX er nu bij ( niet echt veel aan gedaan maar het begin is er toch)
Tussendoor heb ik ook nog wat kabel meer gesleeved en hersleeved (hellaas geen foto's)
Zo dit was de update ik hoop dat jullie het fijn vonden
Als je comm hebt/typs/sugesties ofzo altijd welkom =)