Los bericht bekijken
Oud 29-10-2007, 14:45   #17 (permalink)
Demoniac
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijltjetweety
1 kuis dan af en toe je forum eens op
2 als je leest waar het topic over ging kan je de verwijzingen gemakkelijk volgen
3 het niveau lijkt me hier ver beneden het vriespunt
1) Oude topics kunnen prima als naslag dienen als problemen na zeer lange tijd weer opduiken. Bovendien levert het onnodig veel werk op als we alle topics na een aantal maanden zonder activiteit op slot moeten gooien. Wij verwachten van onze gebruikers dat zij ook enigzins opletten en topics niet klakkeloos omhoog schoppen, tenzij ze een echt nuttige toevoeging aan het betreffende topic hebben.
2) De discussie ging over het aanwezige aantal ATA-connectoren. De een dacht dat er twee aanwezig waren, de ander was van mening dat het een ATA-connector en een floppy-connector was. Als je mijn opmerking iets beter gelezen had, dan had je gezien dat het mij om de opmaak van de tekst gaat. Lees vooral eens de forumregels door om te ontdekken wat ik bedoel...
3) Doorgaans is het reuze gezellig op dit forum, maar op het moment dat iemand met zijn eerste post ongeveer alle forumregels en nettiquette aan zijn laars lapt, dan worden moderators erg gauw chagrijnig.