Zoals de naam al doet vermoeden zal in deze casemod een Coolermaster Stacker centraal staan. Om precies te zijn de eerste in zijn soort namelijk de
STC-T01.
Het tweede belangrijke gegeven van deze cip is de
Art-Deco stijl die ik wil gebruiken.
In de Art-Deco stijl zijn naar mijn idee veel mooie gebouwen en voorwerpen ontworpen. In het kort komt deze stijl neer op lange lijnen, gebogen vlakken en felle kleuren. Ik zal proberen om deze stijl terug te laten komen in de casemod.
De voornaamste materialen die ik ga gebruiken zijn aluminium, plexiglas en gaas. Het aluminium wordt gebrushed en gebruikt om vlakken me te creëeren. Plexiglas gaat gebruikt worden om stijl elementen te maken en natuurlijk een beetje kleur in de kast te brengen. De voornaamste kleur is geel doorzichtig plexiglas. Hiernaast zal ik ook rood, groen en blauw doorzichtig plexi gebruiken. Het gaas zal gebruikt worden voor de ventilatie openingen.
Verdere speelt waterkoeling een belangrijke rol. De voornaamste reden is om een goede koeling te bewerkstelligen. Omdat ik waterkoeling mooi vind om te zien zullen verschillende onderdelen duidelijk zichtbaar zijn.
Zo, dat waren ongeveer wel de belangrijkste punten die ik al op een rijtje heb voor me zelf. Het plan in nog niet af en zal tijdens het bouwen verder vorm krijgen. Wat al wel vast staat is de indeling van de kast en de plek van alle onderdelen, wat in de nu volgende eerste update duidelijk zal worden.
Wat nog rest zijn een paar foto's van de kast.
Deze heb ik tweedehands gekocht en er zitten wel een aantal krassen op, maar verder is het een oerdegelijke kast.