Los bericht bekijken
Oud 9-10-2007, 22:07   #21 (permalink)
mir4dor

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Grace Jones, lang geleden toen de It nog bestond, zo ook Manfred Langer, founder of de It. Zelfde rijtje: Chippendales: die gasten waren best kewl....

Meer recent: Jeroen Bleekemolen tijdens de openings wedstrijd van de A1 GP, hij klom toen in het hek voor de hoofd tribune pal voor m'n neus (2006) zelfde weekend Tom Coronel ...

Sjef van Oekel in een supermarkt in Oostvoorne, ik stond achter hem bij de kassa en hij zei tegen mij: "neemt u mijn knollen, krijg ik uw citroenen" die gast is in z'n vrije tijd dus ook prettig gestoord (wel 15 jaar geleden oid)

Paul de Leeuw op de Albert Kuijp, die gast van Sesamstraat in het Sloterparkbad (kan ff niet op z'n naam komen...) Georgina Verbaan ook een keer pffff, dat heb je dus als je hier woont ...

Het meest is me toch bijgebleven: Herman Brood, ben 3 keer naar een concert geweest in 3-luik Zaandam maar dat is iets van 25 jaar geleden

Er zullen er nog wel meer zijn maarja, daar kan ik ff niet opkomen ...

Oja: koningin Beatrix tijdens een uitvoering van de Matheus passion in de Westerkerk, mijn ouders namen mij daarmee naartoe .... errug lang geleden

Nou, zo kan ie wel weer ....
mir4dor is offline   Met citaat antwoorden