[CiP] KonStrukZion [CaseBuild] KonStrukZion, A case that should be smooth, nice, elegant, and a good eye catcher.
That's the idea behind the CaseBuild KonStrukZion. Ok, the name sounds weird, and the ideas of how it should look are not much better.. but it's the finishing touch that show's you the real love and pain we are going to feel in making this build, to a succesfull build.
Please feel free to feel the pure energy of KonStrukZion!
----
Ok, dat was dus de inleiding..
Het idee is altijd al blijven broeien, en kwam er niet vanaf..
Dus heb ik besloten om weer een nieuwe casebuild te starten, en deze dan ook maar eens te gaan uitvoeren. De werkkameris er klaar voor dus moet lukken!
Het idee is om een kast te gaan bouwen uit metaal (waarschijnlijk alluminium i.v.m. warmte geleiding en het gewicht) Deze zo op te bouwen dat we naast een case, kabelgoten hebben, en zo min mogelijk kabels zien. Als finishing touch zou de rainbow-neon het af moeten maken, nog geen idee hoe maargoed.
Front zal worden voorzien van 2* 140mm fans, top ook van 2* 140mm, de bodemplaat word voorzien van een "meshraam" en de rechterpanel ook weer met 2 fans, hoogstwaarschijnlijk 2x 92mm non-leds gecoverd door mesh.
Kleur van de kost word zwart, met hier en daar pearl-blue effecten (donkerblauw dus)
Het geheel word afgewerkt op de front, front word voorzien van 2 smoothie gecoverde dvd-drives, iets met een klepje en een veertje ofzo.. even kijken...
Geschat budget op dit moment: 500 euro. Dit zijn alle materialen, zoals Alluminium tot aan je neon e.d. toe. Hopelijk kan het minder maar goed..
Ik maak nu nog even de tekeningen af, en daarna laat ik meer van de ideeen los! |