Discussie: [CIP] Amplifier
Los bericht bekijken
Oud 29-09-2007, 17:34   #22 (permalink)
Godric

Standaard

Een mini updateje, vandaag geen echt modwerk verricht maar wel werk dat nodig is om zeker te weten dat je de goede kant op gaat, oftewel paswerk. Bij een normale kast is dat natuurlijk niet zo boeiend, maar dit wilde ik wel even met jullie delen. Bij deze illustreer ik nogmaals dat de ruimte zeer beperkt is...

Ik heb inmiddels in de bodemplaat de gaten gemaakt voor de busjes. Ik gebruik 10mm busjes met een m3 draad, onderop de plaat een M3 moertje en de boel zit vast. Het begint nu echt een case te worden .

Het moederbord er in

Harddisk ernaast, deze hangt in hoekprofielen. Die worden op de bodemplaat genageld. De harddisk zal op deze manier niet erg makkelijk te verwijderen zijn, maar dat is dan maar zo.

En de voeding hangt er boven. De voeding heeft onderin een 120mm fan, deze heeft niet veel ruimte om lucht aan te zuigen, ik ga in de bodemplaat nog ventilatiegaten maken.

In het hoekje vrije ruimte achter de voeding komt de pomp, het rad en de fan erop. Volle boel dus. Ik zal de pomp op z'n kant moeten leggen. In de ruimte naast het moederbord komt misschien nog een DVD speler, er komt echter ook de nodige electronica daar te zitten dus of het gaat passen , anders is een slimline misschien nog een oplossing. Het ding boven het bord laten zweven lijkt me niet zo mooi.

Verder heb ik mijn ideeën voor een nieuwe kap verder uitgewerkt, hopelijk kan ik de spullen daarvoor binnenkort bestellen. Ook het rad ed moet ik maar eens gaan bestellen, ben er nu wel uit. I'll keep you posted!

Tot zover dit mini updateje
Godric is offline   Met citaat antwoorden