Jaja, je leest het goed, FapLan 2007
"Het Gildegebouw", Netterden, Gelderland
25,26,27Oktober
Vrijdagavond rond 18:30 tot zondag rond 16:00 uur.
FapLan website
Het zal dan plaatsvinden in het gildegebouw in Netterden, het kleinste kutdorp van de achterhoek met 1 groot voordeel, BG COMPUTERS

De entree zal voor 3 dagen 12 euro zijn, en voor 2 dagen 8,50, voor 1 dag 7 euri want we moeten ook rondkomen ivm stroom, internetkosten, huur e.d. :P
Let op! als je aan de deur betaalt betaal je 5 euro meer! dus 3 dagen 15 euro, 2 dagen 13,50 en 1 dag voor 12 euri!
Er zal plaats zijn voor 25 man.
Ontbijt zal geregeld worden, en misschien wat drinken, maar drinken moetje zelf ook genoeg van meenemen want we kunnen niet alles lopen sponsoren :P.
Voor het avondeten ook geld meenemen bitte want we zullen dan waarschijnlijk pizza's oid bestellen.
Slaapplek zal er ook zijn (tenminste voor diegenen die willen slapen:P:x)
Ik wil dus weten of hier animo voor is op CJ.
Gametoernooien.
Natuurlijk moeten er op een redelijke lan ook toernooien zijn, dus op de FapLan ook.
Toernooien worden vooral gespeelt op de lan met Call of Duty 2, Battlefield 2, misschien Counterstrike Source, en als er genoeg meedoen, Command & Conquer 3/ C&C Generals
Prijzen zijn er ook te winnen, de prijzen zijn van kwaliteit want ze komen van: BG-Computers
Welke prijzen er te winnen zijn, weten we nog niet precies maar het wordt wel de moeite waard.
Hopelijk willen en kunnen een hele hoop van CJ.
De site is inmiddels
http://www.faplan.tk
Ik hoop dat ik jullie hiermee genoeg informatie heb gegeven.
Inschrijven
Als je wilt komen schrijf je dan nu z.s.m. in via: Gameparty.net
Wat de kosten betreft:
Als je vooraf wilt betalen doe je dit via gameparty, dit zal 12 euro bedragen
Besluit je aan de zaal pas te betalen wordt dit 5 euro meer!
Dit gaat echter allemaal automatisch via gameparty.net
http://www.faplan2007.is.gameparty.net hier kan je je inschrijven.
Schrijf je snel in want er zijn maar 25 plaatsten.
Als je nog vragen hebt ofzo moet je het maar zeggen