ik zal me allereerst even voorstellen.
Ik ben G.S.U.S, 25 jaar jong, en woon in leeuwarden.
na enige tijd de mods op deze forum mogen aanschouwen, toch maar eindelijk besloten om ook een casemod te beginnen..
ik heb twee opties.
Optie 1, ik gebruik me huidige case, een Antec p180,
Optie 2, met de ze optie begin ik helemaal bij 0 om een kast te gaan maken. Ik heb het idee om een nieuwe case te gaan bouwen van geheel RVS (roest vast staal).
Het idee is om dan een kast te bouwen richting de Antec 180 (omdat ik strakke case''s het mooist vind). Alleen zou ik de RVS kast wat groten maken i.v.m met ruimte gebrek voor me nieuwe systeem.
De buiten kant van de case ga ik dan geheel borstelen (krasjes allemaal dezelfde richting op) de binnen kant word geheel zwart. ook hier zou ik alles willen aankleden met blauwe details.
dit is in grote lijnen wat ik wil, nu moet ik nog een keuze maken.
Na lang beraden heb ik besloten om een nieuwe case te gaan bouwen en ga dus voor optie 2. Al meteen een tegenslag de RVS prijzen zo zo gigantisch gestegen. Daarom doe ik het lekker rustig aan en beetje bij beetje een paneel klaar maken.
Ik ben begonnen met een frame te maken van RVS koker van 15mm.
Je kunt meteen de grootte zien ten opzichte van de de donor kast. (Ik ga de backplate van de donor kast gebruiken.)
Nog een foto van de groote
Tweede stap word de achterpaneel, ik ga eerst uitmeten waar ik de moederbord ga plaaten. Op de foto zie je ook twee kokers nog los liggen, ik wil de voeding gescheiden plaatsen i.v.m. warmte ontwikkeling
volgende foto's komen weer als ik weer wat verder ben in het project
GSUS