Discussie: [CIP] Amplifier
Los bericht bekijken
Oud 14-09-2007, 22:49   #2 (permalink)
Godric

Standaard

Update
Gelijk dan ook maar de eerste update, plannen alleen zetten natuurlijk geen zoden aan de dijk!
De kast stond er zo bij.

Je blijft het houden met die oude apparatuur, je weet nooit wat er uit komt zetten .

Uiteraard moest hij helemaal uit elkaar om mee aan de slag te kunnen.

Zoals jullie hierboven hebben gezien zag de achterkant er werkelijk niet uit, deze moest er dus helemaal uit. Met decoupeerzaag en dremel heb ik de achterkant er uit gehaald. Het is na wat vijlwerk al aardig netjes, al moet er nog wel wat extra gebeuren.

Voor de achterkant ben ik aan het scavengen geweest bij een metaalbewerkingsbedrijf bij mijn opa achter, ik trok daar een flinke plaat metaal uit een bak die ik wel kon gebruiken voor de achterkant. Vol vertrouwen trok ik mijn decoupeerzaag uit het vet en maakte me klaar om dat plaatje eens te zagen

Het resultaat

Het blijkt dat ik niet zomaar een stukkie ijzer uit een bak heb getrokken, nadat ik het beschermfolie aan de goede kant er wat verder aftrok bleek deed dit me ernstig aan RVS denken, hoewel de achterkant wel een paar oppervlakkige roestvlekjes heeft.

Nu zit ik dus met het probleem dat ik de plaat niet gezaagd krijg. Nu heb ik pauperzaagjes gebruikt en kan ik vast wel wat beters kopen, maar kom ik er dan door geen? Ik zou wel bij een bedrijf met goede apparatuur binnen kunnen stappen en met een engelen gezicht en sixpack in mijn hand een tweetal zaagsnedes kunnen vragen, maar dan nog moet ik de plaatsen voor de voeding en het pci rack er uit halen. Wie heeft er tips? Anders ga ik maar een stukje alu op de kop tikken, ik heb tweemaal een stuk van 40 bij 12,5 nodig, voor- en achterkant ga ik dicht maken.[/b]
Godric is offline   Met citaat antwoorden