Los bericht bekijken
Oud 8-09-2007, 00:11   #4 (permalink)
YaaD

Standaard

Zover ik kan zien uit jou verhaal heb je wel de retention bracket eraf gehaald, en zou het afgehandeld kunnen worden als RMA "incompleet".

Verder zou je met de RMA afdeling kunnen bellen en of ze wel dezelfde situatie als bij jou thuis hebben nagebootst, het kan natuurlijk ook maar zo zijn dat die onderdelen helemaal niet compatible zijn. DIT IS SLECHTS EEN SUGGESTIE.

Het kan dus niet zomaar dat zij jou oude moederbord opsturen en zomaar zeggen dat het moederbord werkt. Je zou kunnen uitleggen wat je zelf hebt gedaan om het systeem toch aan de gang te krijgen, en dat hij misschien een andere methode weet, hij is eigenlijk verplicht door te testen totdat hij zeker weet dat het systeem stabiel draait met een Windows XP installatie, en een aantal uren 3DMark ( Dit is weliswaar een ongeschreven regel, maar een beetje bedrijf die zijn naam hoog wil houden doet er niet onverstandig aan om de Aftersales ook goed voor elkaar te hebben )

Ik heb zelf op de RMA afdeling gewerkt, dus vandaar dat ik hier het één en ander vanaf weet.

Probeer het eens met de tips die ik je hierboven geef en vertel het resultaat zou ik zeggen

OMFG
YaaD is offline   Met citaat antwoorden