Los bericht bekijken
Oud 7-09-2007, 16:31   #1 (permalink)
hellraver

Standaard Digitique, RMA afhandeling

Ik heb ongeveer een jaar geleden een moederbord gekocht bij digitique. Dit moederbord leek mij dood te zijn. Ik heb van alles getest zoals:
2 voedingen
2 processors
2 videokaarten
een harde schijf
2 geheugenbanken

Naja, met geen van deze setups ( plus dat moederbord) kreeg ik een bios scherm te zien. Alle onderdelen samen op een ander moederbord werkte wel, dus dood? Ik heb hem ook door iemand anders laten testen en deze kwam tot zelfde conclusie.

Dus ik Digitique.nl mailen, dit ging al erg moeizaam. Na 5 emails op verschillende email adressen van digitique kreeg ik eindelijk een reactie. Deze reactie bevatte alleen een RMA nummer zonder enige uitleg of zelfs maar een afsluiting.
Ik dus heen mailen of het goed was om het moederbord op te sturen, geen reactie... Moederbord op gestuurd, kreeg een telefoontje van de baas met een vraag of ik de retention bracket nog had ( had ik niet meer ), hij zou er zelf voor zorgen dat er een nieuwe kwam. Dit was dus erg netjes vind ik zelf.

Hij had het moederbord getest en hij kreeg gewoon beeld. Dit leek mij erg sterk omdat hij al door mij getest was en nog iemand anders. Dus gezegt dat dat in mijn ogen niet kon. Hij zou hem nog een keer testen en mij emailen.

Verder niks meer gehoord. Tot zonet, er een pakketje van Digitique gebracht werd. Ik kijk er in, zit mijn oude moederbord er in.

Nu weet ik niet wat ik hiermee moet, waarschijnlijk wil hij wel dat ik nog voor verzendkosten ga betalen. Maar ik weet niet of dat zomaar kan? Hij zou mij namelijk nog mailen nadat hij het voor een 2e keer zou testen.

Misschien weten jullie hier wat meer over wat ik verplicht ben nu te doen.
hellraver is offline   Met citaat antwoorden