Los bericht bekijken
Oud 27-08-2007, 16:22   #3 (permalink)
Robbin

Standaard

Ik heb zelf een 3 x 120 mm rad, heb hem ook plat liggen geeft geen problemen lijkt mij ook de voornaamste manier om je radiator neer te zetten. Je kan hem ook op de zijkant zetten dan zeggen ze dat je automatische ontluchting hebt ik weet niet of dit klopt maar het zou kunnen. Ik heb zelf een van de beste 360 rads van black ice, alleen deze koelt bij mij nog niet echt goed, maar ik heb dan ook wel de cpu nb en Graka in een circuit. Kwa fans plaatsen zit ik ook te twijfelen, ik heb ze nu op inblazen staan, maar het zou ook goed kunnen dat outtake plaatsen beter is. Ben zelf nog niet echt ervaren met waterkoeling, heb zelf gemerkt dat het een hele klus is om alles in te bouwen. Kijk altijd vooral van te voren of je er een goede kast voor hebt, bij mijn stacker 830 past de radiator net en dat is nog niet eens ideaal dus ik ga die binnenkort extern plaatsen. Ziet misschien minder mooi uit maar mij lijkt het beter als er geen andere oplossing is. Ik geef je een tip bij een zelf samenstellen waterkoeling, weet waar je aan begint en kijk alles goed na. Maar als jij voor een compleet setje gaat dan moet dit probleem zich niet voor doen, ik weet zo niet welke goed kits zijn maar je kan ook op google zoeken daar staan vaak goede reviews van kant en klare kits enzo. Ik dacht dat ik eerder ook een topic had gelezen over kant en klare wc setups misschien moet je eens kijken of je die ergens vind.
Robbin is offline   Met citaat antwoorden