Nieuwe voeding, nieuwe kast, verlichting knippert, boot niet Hey jongens,
hardware vraagje van mijn kant, om het even zeker te weten.
Ik heb dus gister een nieuwe kast en nieuwe voeding gekocht. Ik dus alles ingebouwd ( zoals ik altijd doe). Ik zet vannacht de pc aan, alles werkt en boot, maar mijn uv-ccfls vergeten. Dus pc uit en schakelaartje zoeken in de kabel bende, aangezet, en computer weer aan zetten.
Zie ik opeens veel geknipper en na 4 seconden valt hij uit. *raar :/ * ik zet voeding met de schakelaar uit, zet hem weer aan, hetzelfde maar hij valt niet uit. Alle verlichting dat toen aan stond, knipperd alsof de stroom wegvalt maar snel genoeg weer aan gaat. Leds op het moederbord en verlichting dat buiten het moederbord om gaat.
Dus dit lijkt mij een voeding probleem en niet een moederbord probleem of iets anders.
Ik heb alle overige zooi afgesloten maar werkt ook niet. Pomp gaat wel draaien, fans op het moederbord gaan ook.
Dus een bepaalde stroom toevoer is niet helemaal oke denk ik.
EDIT: Oja er zit ook nog een tik in de voeding, zeg maar elke 2-3 seconden.
Graag jullie mening, ik had namelijk een voeding gekocht ( coolermaster extreme power 650 watt, deze had een kapotte fan, nu kreeg ik een andere, chieftec 650watt, en nu lijkt deze ook kapot te zijn..? |