Discussie: [CCIP] Demission
Los bericht bekijken
Oud 6-08-2007, 15:48   #175 (permalink)
TEAMIKKE

Standaard

UPDATE 31

Ben ik weer. Zoals ik vorige keer al zei zijn het allemaal weer afwerkingsklusjes. Helaas komt er nog zo'n update aangezien ik dan pas alle onderdelen heb. Dan kan ik definitief alles boren en dergelijke. Ik wil niet het risico lopen dat ik wat vergeet en dat het dan nog moet als ie al geverfd is.

Eerst verder met de achterplaat. Voor gewichtsbesparing en ''kruipruimte'' :P moest er een stuk uit.

Zo dus.

Daarna moest de motorbehuizing er nog in. Ff aftekenen.

Klaar

Volgende is de kleine fanguard. Daar moest ik ook nog wat op verzinnen om hem vast te zetten. In dit geval heb ik niet te moeilijk gedaan. Gewoon het randje omgebogen zodat ie recht zit met de plaat eronder.

Vervolgens gaatjes en inbusjes erin.

Ook weer klaar.

Het is allemaal erg krap binnen. De voet zweeft maar net boven de fanguard.

Verder met de achterkant. Hier moest nog het een en ander uit voor schakelaars en voor de powerinput voor de pomp. Helaas geen foto van het resultaat maar dat kun je je vast wel inbeelden

Verder met de voorkant. Er moest nog een gat in voor het schermpje.

Weer een plaat klaar

Er moest nog een stukje uit de andere achterplaat waar de schakelaars straks door steken. Ook weer klaar.

Hier moet de pomp komen. Maar die zou kunnen verschuiven als ik hem vervoer dus daar moest ik een soort klem voor maken.

Voila.

Mét afgeronde hoeken. The god is in the details

Wat spiegelfolie

Helemaal tevreden was ik nog niet. Ik gebruik draadeind om em aan te draaien maar dat ziet er niet echt mooi uit. Dus ik ging op zoek naar ''iets'' om het mooier te maken. Het draadeind past precies door een buisje die ik had gekocht. Dus even op maat maken.

En zo komt het dan. Moeten nog 2 dopmoertjes op.

Op de achterplaat moest ook nog een balkje. Op de voeding maak ik er ook zo een. Deze schuiven in elkaar en zo blijft de voeding recht hangen zonder rekje oid. En je ziet er niks van

Als laatste heb ik vast een ophanging voor het gedeelte van het draaiende logo. Gaatjes geboord.

Plaatje maken die op de achterkant komt.

Done

Resultaat. Het is gewoon recht alleen hield ik de camera scheef.

En dat was het weer. Ik was nog bezig met de fanguard bovenop maar ik kan geen goede manier verzinnen om die vast te zitten. Ook is het een pokkewerk om dat ding goed recht te dremelen dus die ga ik opnieuw maken binnenkort. Ik weet nou hoe het moet en dan is het iig goed

Tot de volgende maar weer