Jaja, daar is 'ie dan, mijn eerste update over mijn nieuwe CIP. De foto's maak ik in deze CIP met een Nikon D80 wat een beter resultaat geeft vergeleken met de foto's van mijn vorige project. Laten we maar meteen met de foto's beginnen want daar staat ook uitleg bij, enjoy

Hier is de kast al een heel eind gestript. De front plaatjes zijn eruit gehaald en het ronde kapje bovenop is ook gedemonteerd.

Een paar spulletjes gekocht bij de bouwmarkt. Aluminium profielen, schuurpapier, uizervijltjes en ijzerzaagjes voor de decoupeer.

De bovenkant moet er ook af dus begin ik maar met het uitboren van de (vele) popnagels. (wat een actiefoto hé)

Het moederbord bracket is eruit gehaald.

Een bergje popnagels begint zich te vormen.

Weer wat delen van de kast eraf gehaald, zoals de bovenkant en de 2 aluminium strips aan de voorkant.

Van Bouwplastics.nl heb ik 2 monsters gehad van hetplexi wat ik waarschijnlijk ga gebruiken.

Van de voedingbak heb ik alleen het bovenste plaatje nodig dus die gaat onder de Dremel.

Ook uit dit plaatje moeten de 2 ventilator rondjes gezaagd worden.

Done.

Hier moet het rechter bovenstukje afgeslepen worden omdat het schuifmechanisme anders blijft hangen.

Even het het aluminium terugbuigen met lijmklemmen.
En dat was het einde van update nummer 1. To be continued.