Nou van het weekend de mod uitgevoerd. Het is nogal mislukt. Alles honderd keer nagemeten alvorens te beginnen met zagen en ja hoor, je bent klaar, hangt het deurtje erin om ff te checken en je zit aan de bovenkant tegen een ijzeren draagbalk van de voeding aan te kijken

. Gelukkig heb ik een nieuw paneel kunnen kopen en wil ik het daar morgen (di 24-7) opnieuw mee proberen.
Ik heb nog wel een paar vragen.
Ik heb in m'n zwarte side panel een simpele rechthoek gezaagd en nagevijld. Op de randen van het uitgezaagde gedeelte waar ik heb gevijld, is op sommige plekken de zwarte verf een beetje weg en is het onderliggende metaal te zien.
Kan iemand mij wat meer vertellen over de correcte manier van (na)vijlen? Bijv, van onder naar boven, vijl recht houden, vijl in een hoek houden, hard, zacht enz. enz. Kan het tevens zo zijn dat ik niet de juiste afplaktape of niet genoeg lagen heb gebruikt? Ik heb 1 laag gebruikt.
Het is op de foto niet zo goed te zien, maar dat eivormige ding heb ik zo gezaagd ivm de knop/hendel die daar zit.