Los bericht bekijken
Oud 24-06-2007, 10:42   #1 (permalink)
rietveld

rietveld's schermafbeelding

Standaard niet echt een casemod maar toch+vragen

Hoi,

heb gisteren een oude Aopen case gekregen. maar is case van 7 jaar oud, dus ben al achter koelertjes geweest enzovoort.

nu heb ik een 80x80 fan van zalman en 3 kleinere zalmans van 40x40. de grote koeler komt vooraan aan de onderkant en daarvoor heb ik al gaten geboord en de 3 kleinere komen boven mekaar achteraan (geen plaats voor voorzien in de case dus zelf gaatjes boren is de boodschap.

nu bij de 3 kleine koelertjes zitten adaptertjes om ze gewoon op de stroomkabels te monteren van de voeding, maar bij de 80mm fan zit enkel de aansluiting voor op het moederbord. hoeveel van die aansluitingen zitten er doorgaands op een nieuw moederbord? op het moederbord van m'n vriendin zitten er 2 (1voor cpu koeler en 1 extra)

ik ga wsl nog 2 koelers aanschaffen om in 2 drivebays te proppen onder de dvd rom drive met gaasje, maar nu vrees ik dat ik niet genoeg aansluitingen ga hebben om m'n toekomstig moederbord. kan ik aparte tussenstukjes hiervoor kopen?

ik post binnenkort foto's. case moet nog gespoten worden en nog paar gaatjes erin voor de koeling optimaal te laten werken.

is wsl niet echt interessant voor jullie maar ik vind het wel leuk zo voor de eerste keer aan een case te werken
rietveld is offline   Met citaat antwoorden