Los bericht bekijken
Oud 23-06-2007, 18:47   #1 (permalink)
Carpento

Carpento's schermafbeelding

Standaard Jouw CJ-geschiedenis, hoe zit die in elkaar ?

Ik postte net ergens offtopic een stukje over hoe ik bij CJ terecht gekomen ben, en het lijkt me weleens leuk om daar meer verhaaltjes over te horen.

Nog maar een keer mijn 'verhaal' om af te trappen. Via Daffy_Duck (ook een member hier die ik IRL ken) had ik al weleens van CaseJunkies gehoord, maar was eigenlijk nog niet echt actief. Af en toe wat kijken maar dat stelde weinig voor.

Toen ik na verloop van tijd aan het modden ging postte ik mijn mod aanvankelijk alleen op GoT maar na een tijdje (en op aandringen van Daffy geloof ik :P) ben ik ook hier een beetje gaan posten. Dat was ergens in december 2004.

Op dat moment waren achter de schermen de eerste voorbereidingen voor PcXperience gaande, en daarmee ook het allereerste NKCM. Daarvoor was een driekoppige 'stuurgroep' bedacht. Daarin zaten Thadeez en Daffy, en voor de derde man werd nog iemand gezocht. Daffy vroeg of het niet iets voor mij was, en zo rolde ik daar in (je zegt geen nee immers)

Na wat strubbelingen besloot Daffy de groep te verlaten en werd zijn plek opgevuld door Mir4dor waarmee de NKCM-kerncrew -zoals we de stuurgroep intussen gedoopt hadden- weer drie man telde.

Na afloop van PcXperience en de succesvolle eerste editie van het NKCM ben ik blijven hangen. Je maakt op zo'n evenement kennis met heel veel crewleden en dat is hartstikke leuk. Na een tijdje (we spreken dan half 2005 ofz ben ik moderator geworden, eerst van Software Junkies, later ook van Hardware Junkies.

Langzaamaan ben ik ook op de frontpage actief geworden. Al voor ik officieel moderator was heb ik eens een waterkoelsetje getest, later zijn al heel wat meer artikelen langsgekomen. Ergens half 2006 ben ik weer een stapje verder gegaan en ben ik Uber Junk geworden, en dat doe ik tot de dag van vandaag nog steeds. En dat zal ik waarschijnlijk ook nog wel even blijven doen

Nu jullie