Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door bbbb Als je nou de nieuwe behuizing voordat je het laat lassen in warm water met gootsteenonstopper legt? Dan kan je met een borstel zo de oxidatielaag eraf krijgen. Mischien dat het dan wel te lassen is?  |
Dat zou opzich mogelijk moeten zijn, als ik verder ga lassen zal ik dat proberen
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door R@mon Alutite was niet goedkoop dacht ik nee. M'n oom heeft nog een stukje liggen, moet nog 't nog altijd zelf eens gaan ervaren.
Maaar als je zag hoe het werkte, hoe stevig het was. Erg frappant spul! Kijk evt. even op de site of ze niet in de regio van jouw komen staan op een of andere beurs. Anders kan je evt contact met ze opnemen... |
Ze zitten in Haaksbergen, dat is sowieso al dichtbij. Maar ik ga het wellicht proberen, omdat ik denk dat ik dan veel netter kan maken dan met een niet-metaal als plamuur.
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door MC>JUNK Ziet er goed uit in het geheel..het is al vaak gezegd, maar jammer van dat verbrand laswerk...Ik heb nog wel een vraagje: zit je cpu socket niet onder die plaat waar de fannetjes vopor het rad. in zitten.. |
Bij dit mobo zit de cpu socket er idd voor een deel onder. Ik zal het moederbord wat ik echt ga gebruiken moeten uitzoeken op de positie van de cpu, en/of een plat waterblokje kopen/maken