Even een flinke topic kick. En in mijn ogen noodzakelijk.
Ik denk dat sommige het al weten, maar
Regroup zit in de problemen. Een belangrijk persoon binnen de organisatie is ernstig ziek. Zoals jullie gemerkt hebben is Regroup 17 uitgesteld en is het afwachten of er dit jaar nog wel een Regroup komt.
Sinds vorig jaar vindt de tBCL plaats tijdens Regroup in Rijswijk. En vanwege het grote succes van vorig jaar keert de tBCL terug. Alleen heeft de organisatie van de tBCL ook te maken met Regroup. Mocht het zo zijn dat Regroup in december te Rijswijk ook wordt uitgesteld. Dan zou er in principe geen tBCL zijn hoe spijtig het ook is. Van onze kant uit alle begrip voor de beslissingen die de crew van Regroup moet nemen. We vinden het ook heel erg wat er aan de hand is.
Maar als Regroup dit jaar niet door gaat. Hoe dan verder met de tBCL????
We zijn druk bezig om te kijken naar een andere locatie. Het ziet er naar uit dat de tBCL gaat verschuiven voor dit jaar. Mocht dat rond komen dan verschuift ook de datum. Hou er rekening mee dat de tBCL 1 maand eerder plaats gaat vinden.
Ik hoop dat de casemodders die van plan zijn mee te doen aan de tBCL het niet erg vinden dat de tBCL “waarschijnlijk” 1 maand eerder plaats vindt.
Zodra er meer hot nieuws is kom ik daar natuurlijk mee naar buiten.
Ediejo.