@ GBCHEATER: Ik wou hier eigenlijk niet zo mijn mening kwijt. Maar ook al leest Dremel mee, dit is mijn mening:
Citaat:
Mooie review, leuke plexigrafure trouwens.
Maar wat mij wel irriteert is dat er wordt gemopperd over dat er geen schroevendraaier erbij geleverd is. Nou mijn mening: Natuurlijk niet! Dit product is bestemd voor mensen die een hele schuur vol met prachtig gereedschap hebben, immers, wat zouden mensen zonder veel gereedschap ermee moeten? Dus, een schoevendraaier hoef je toch ook niet bij te leveren. Neem bv een decoupeerzaag, om een zaagje te verwisselen pak je even je inbussleuteltje uit de la. (Hoewel moderne ook wel tool-less zijn). En zo zijn er nog veel en veel meer voorbeelden.
Maar eigenlijk komt het erop neer dat ik het een slecht minpunt vind. Ik vind eigenlijk dat je het moet weglaten. Bovendien lijkt het heel raar, omdat het logisch is dat er geen schroevendraaier mee wordt gegeven.
Ik vind dat dat over die schroevendraaier (zie conclusie en zie ook ergens een stukje over de graveerstift zélf) geschrapt moet worden.
Verder een mooie review, alleen dus dat van die schroevendraaier.
|
En dan vind ik het ook niet zo raar dat het geschrapt wordt, want zeg nou zelf... Een schroevendraaier als minpunt? :P
@Carpento: Inderdaad levert Dremel bij de Multitools een gereedschapje mee, maar dit is een beetje anders. Dat betreft namelijk een schroevendraaier en moersleuteltje in 1! En dat kan ik mij best voorstellen. Alleen bij de Engraver heb je alleen maar een schroevendraaier nodig, dus vrij logisch dat Dremel dat niet mee levert.