Los bericht bekijken
Oud 22-05-2007, 22:26   #38 (permalink)
Demoniac
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Alweer veel te lang geleden, maar ik heb besloten dat ik nu wat sneller ga werken aan mijn mod - het doel is om de kast voor Campzone bruikbaar te hebben. Onder andere omdat ik alle harddisks die ik tegen die tijd wil hebben, niet kwijt kan in mijn huidige kast
Vanavond heb ik me erg enthousiast uitgeleefd op de achterkant van de PC7077. De haakse slijper met daarop een dunne slijpschijf (een soort reuze dremelschijf) sneed door het aluminium alsof het boter was, met het volgende resultaat:

Vrij weinig achterkant overgebleven dus... :P Maar wees niet bang, de zwarte krabbels op de bodem van de kast zijn de maten van de plaat die ik voor deze achterkant laat knippen.

De dwarsbalken uit mijn vorige post bleken niet helemaal netjes en heb ik dus opnieuw gemaakt. Op de volgende foto heb ik ze even in de kast gezet, om je een idee te geven wat de layout van het ding gaat worden:

Deze balken worden aan de bodemplaat en de bovenste framebalken vastgemaakt met 4 steuntjes uit 30x30x3 RVS hoekprofiel:

Een dezer dagen ga ik de maten voor de plateaus opnemen, de hoekprofielen op maat zagen en de platen bestellen. Voor de voeten van de kast heb ik ook al een leuk idee, maar dat ga ik pas uitwerken als de kast enigzins bruikbaar is.