Los bericht bekijken
Oud 13-05-2007, 16:32   #14 (permalink)
Demoniac
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard Re: azerty Game-keyboard vinden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Z-tune
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jokkos
Zelf had ik het revoltec fightboardje op het oog dat niet al te duur is, maar vind dit niet direct in azerty Als iemand dit wel verkoopt of weet waar ze die verkopen wil ik dit graag weten.
[afbeelding]

Bedoel je deze?

Zo ja Klik hier

voor 39€ verkopen ze hem daar is volges mij wel 1-10 dage levertijd
Lezen blijkt weer een vak apart.. bij Salland Automatisering staat toch duidelijk vermeld dat dat bord een qwerty-indeling heeft!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jokkos
Dus als ik nou dit keyboard vindt met een engelse layout in qwerty zijn alle tekens enzo nog hetzelfde en kan ik deze omzetten naar een normaal azerty ?
Ik vrees voor jou dat dat geen succes gaat worden. Ik heb onlangs op The Party op een azerty-toetsenbord getikt en behalve de letters zijn ook heel veel leestekens anders. Je zou dus de letters van een US-International toetsenbord kunnen verzetten en je toetsenbord instellen als azerty, maar dan klopt er weer niets van je leestekens.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het zit in België, gebruikt iedereen daar azerty-toetsenborden of kom je qwerty ook regelmatig tegen? Want in dat laatste geval zou het nog het overwegen waard zijn om jezelf typen op een qwerty-toetsenbord aan te leren..
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline   Met citaat antwoorden