Ik heb gisteravond voor de pas en meet even de hardware (mijn huidige PC dus) in de kast gepropt, en zoals iedere modder stuitte ik op wat problemen:
- De blowhole 120mm fan gaat niet passen, hij komt tegen de DVD drive (had ik kunnen weten).
Deze ga ik misschien aan de buitenkant plaatsen, en daar dan een "behuizing" omheen maken.
- De HDD bay is VEEL te zwak bevestigd. Deze gaat verhuizen naar de bodemplaat, waar ik hem met 4 popnagels wel goed moet kunnen vastzetten. 2 HDD's hebben wel een beetje steun nodig...
- De DVD drivebay moet een stukje ingekort worden omdat ie nu heel zachtjes tegen een (ongebruikt gelukkig) RAM slot aanduwt. Wél heb ik met die bay een mooie plek om kabeltjes te verstoppen!
- De combinatie van goudgele fans en UV is erg gaaf imho, samen met een oranje window in de top plaat moet dat wel goed komen.
- Voor de LCD heb ik nog geen duidelijk plan.
- De case gaat waarschijnlijk niet mee dit weekend omdat hij nog niet goed functioneert. Afwerking en schoonheid waren niet echt een probleem maar als dingen niet passen dan is het niet echt een goed plan om de hardware erin te laten.
Misschien heb ik vanmiddag nog wat tijd om iets te doen en fotootjes te maken
@ YaaD: Gebruikt worden sowieso: Je UV floodlight, IDE kabels, (IDE behuizing werkt als een zonnetje!), oranje plexi voor een window, fanguards, misschien fanfilter, misschien nog wat plexi om de LCD te bevestigen of de 120mm fan te omhullen.
Van die Antec 3 speed fan ga ik een lekker staand ventilatortje maken, altijd handig op Campzone!

Mijn eigen Thermaltakeje blijkt toch de stilste te zijn...