Los bericht bekijken
Oud 9-04-2007, 19:52   #91 (permalink)
wesjuhdabomb

Standaard

tja met mijn kast is eigenlijk nog niet veel gedaan ent is ook nog een CIP
wat er al aan verandert is:
originele pc was van xxodd.. na 1 maand(lol) vertelde een vriend me over casemodding en deze site.. na ff nagedacht te hebbe besloot ik ook te beginnen. was niet zo technisch enzo dus een standaart sunbeam trio kast besteld bij overzetten van m bord kortsluiting en moest er nieuwe in :P dus dat ook gelijk vervangen. nieuwe m bord had maar 1 IDE aansluiting dus ook gelijk nieuwe dvd-rw brander erin. toen nog 1 coolermaster led cooler erbij gekocht( bij de sunbeam zat al een 8X8 led en een 12X12 zonder led). uit me oude kast heb ik printplaatje met 2 usb aansluitingen gejat en indeze kast gezet waardoor ik webcam in me pc kon . k heb me dvd drive ook ge"stealth" (zit wel deurtje voor maar vond ik toch mooier ) toen nog een maxtor 160 gig harde schijf erbij en een geheugen kaart van 1 gig ( totaal nu 240 gig harde schijf ruimte en 1.5 gig geheugen).
wat ik nog wil doen: amd dual core 5200 of 6000+ processor kopen, spiegelmod met biohazard teken(binnenkort), watercooling, psu modding en natuurlijk me kabels meshen. en tegen die tijd nog wel 100 dingen meer :P
hier de foto's zoals het nu is:

me webcam in me pc

voorkant van pc:

m bord en omliggende componenten..:

zoals je ziet is er nog niet echt veel aan gebeurt maar dat komt nog!!
http://www.youtube.com/watch?v=S8qelAvZ3pk = filmpje van me dvd drive[/img]

EDIT:
spiegelmod!! vandaag afgemaakt ( mede mogelijk gemaakt door tress )

zijkant pc(met spiegelmod)(en nu ook met psu gemeshed):