Los bericht bekijken
Oud 22-03-2007, 17:06   #2 (permalink)

Standaard

Hallo beste junks en modders,

zo te zien is hier veel nieuws gebeurt het afgelopen jaar.. ik ben dit jaar minder actief geworden modding gebied en heb ook niet veel aandacht meer besteed aan het bekijken van andere mods. Zoals ik nu zie zijn er toch nog trouwe modders verdergegaan met hun vakgebied en zijn er weer veel kleine moddertjes bijgekomen die het ook gaan proberen op het NKCM.
Neem van mij aan (dat geld voor iedereen) dat het 3 plezierige dagen zijn in het beursgebouw.. niet alleen het contact met medemodders, geinteresseerden en fabrikanten maar ook mensen die niet zoveel van casemods weten. Ik heb mij vorig jaar de 3 dagen geweldig geamuseerd en was ook zeer tevreden met een leuke 3e plaats én een foto in fe panorama nogwel .

Wat ik jammer vind is dat er tot nutoe nogmaar 13 mensen zich ingeschreven hebben, als ik genoeg tijd had had ik ook nog snel een leuk modje in elkaar geklopt om het plezier van vorig jaar weer te beleven... Het moet natuurlijk een competitie blijven, maar toch wint iedereen met dit NKCM (dat was ook te zien.. de 10e prijs vorig jaar bij ons was nog mooier als de 1e prijs op the party ) .

Misschien kom ik ook nog een middagje langs om wat bij te kletsen en de kwaliteit van de mods te kunnen beoordelen (we weten immers allemaal dat IRL pas de echte schoonheid en/of foutjes te zien zijn) .

Kortom, leuk dat er hier nog leven is en dat er nog zoveel mensen zoveel plezier aan beleven..

Hopenlijk komt ooit nog eens die caseview van stainless art van mij hierop te staan (maar ik geloof dat carpento het te druk heeft met zijn vrouwtje (of heeft hij die niet meer ) ? Dan is de waardering compleet..

Voor mij waren de casemod jaren ook jaren van plezier.. na 1 mod en 2 customs heb ik eigenlijk na mijn hoogtepunt van het nkcm toch min of meer besloten om ermee te stoppen.. Maar toch hoop ik stiekem dat ik later een zoontje krijg die wat leuks met zijn pc case wil gaan doen ( de ideale smoes toch?)

Groeten,
Dion