Los bericht bekijken
Oud 17-03-2007, 19:32   #22 (permalink)
Mr. Oizo

Standaard

<center>
UPDATE: 1
Zijpaneel

Aangezien ik niet echt tevreden was met de aftekening van het vorige zijpaneel, omdat dit belemmerd werd door de ventilatiegaten, heb ik de zijpanelen verwisselt en ben opnieuw bezig geweest met aftekenen. Zoals je ziet zal de window nu (volgens de schetsen) meer rechthoekig worden in plaats van vierkant.

Daarna meteen alles naar de schuur genomen en de Dremel erbij gepakt. Dit ging echter zéér moeizaam; het goedkope slijpschijfje verdween bijna eerder dan het zijpaneel Wat wil je bij zo'n goedkope set.... Daarbij kwam nog dat de afplaktape begon te verbranden. Toen was ik er wel zat van, en heb de handige decoupeerzaag erbij gehaalt. Dit ging erg snel, en ik had een goed overzicht van wat ik deed. Na wat zagen en schuren trof ik zomaar dit zijpaneel aan:

Prima gelukt. De hoeken zijn perfect rond! Meteen had ik het paneel in mijn kast gemonteerd en het resultaat met een vette glimlach bekeken.

Ik denk er trouwens over om in plaats van deze dikke (maar mooie) Zalman koelers een AlphaCool Waterkoel set voor CPU, CHIP, VGA te kopen voor 99 Euro. Dan zal mijn pc meer indruk hebben, aangezien ik nu wel degelijk voor de NKCM'07 aan het werk ben.

Tot de volgende update, waar ik mijn CD-ROM drive gestealth wil hebben en ook graag eindelijk die bestelling van Salland wil ontvangen zodat ik bezig kan met het window en het mesh. Ook kan ik dan de radgrillz op de bovenkant van mijn kast maken. Met de nodige blue led fans van AC-RYAN natuurlijk.

EDIT: Casemod In Progress moet worden verplaatst naar NKCM'07 deelnemers.</center>