Discussie: [CCIP] Demission
Los bericht bekijken
Oud 25-02-2007, 14:44   #64 (permalink)
TEAMIKKE

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FuriousHamster
Of voor extreme-cooling gaan waar je die 7 noctua's op de rads plaatst En komen er voorin ook nog fans? Of is de airflow van boven naar beneden? Als dat zo is zou ik ook nog wat fans aan de onderkant plaatsen als exhaust-fan.

Ze zuigen dus lucht bij het moederbord weg door de radiator heen naar buiten. En bij de 360 rad gaat het van het moederbord>door de radiator>over de HD's en dan via sleuven in de onderkant naar buiten. Stof wordt dus weggeblazen i.p.v. erin gezogen. En de lucht die van de radiator afkomt zal nog vrij koel zijn door de grote radiatoren wat ook goed is voor de HD's

@Buffalo: De grote panelen komen met inbusjes. Gegalvaniseerd. Gewoon op elke hoek en ik denk ook nog een paar ertussenin voor het uiterlijk zodat het meer 1 geheel is. De platen die nooit veranderen (die je ook niet ziet zoals de 5.25'' bays) gewoon met popnagels. De fanguards en kabelafdekking lijm ik vast.

@FuriousHamster: Ik heb wel gedacht aan scharnieren voor binnenin. Maar dat wil net niet omdat ie dan de profieltjes raakt en dus niet verder openwil dan 1 cm. Jammer maar kan niet anders. De grote panelen komen dus vast met inbusjes. Vind ik mooier dan scharnieren. Beetje contrast tussen al dat zwart

Bedankt voor alle reacties! Doe ik het toch ook een beetje voor

Edit: Toevallig dat jullie erover begonnen aangezien ik er net mee bezig was. Maar de panelen gaan toch scharnieren worden