UPDATE 9
Ik had gedacht dat het onmogelijk was maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit: 2 updates op 1 dag! En deze is nog best leuk om te zien ook

Ik ben namelijk bezig geweest met de linkerzijkant! En ik ben zeer content met het resultaat! Tijd voor foto's.
Eerst moest ik een hulpstuk maken. Want ik heb geen passer of ander iets dat een perfecte cirkel kan maken van 60 cm diameter. Daarom een stukkie MDF met een benzinestift erin+ een centerpoint. Met de centerpoint een deukje slaan in het midden van de cirkel en dan vrolijk rond trekken met dit als resultaat.
Mooi strak é

En na een paar minuutjes tekenen krijg je de vorm die het moet zijn. Deze vorm (teken) ga je nog wel een keer of 7 tegenkomen
Dan naar buiten om te zagen. Eerst de belangrijke stukken afplakken en gaten boren waar de zaag door kan.
Dan zagen. Hier schiet het al op.
En van de andere kant (de kant die je gaat zien) is het mooi strak
Weer een stukkie verder
TADA! Na een uurtje zagen,schuren en licht polijsten krijg je zoiets. Eerst is de ruwe vorm gedaan en daarna met schuren en voorzichtig zagen de rest zodat het mooi rond en strak is.
Vorige foto was ie nog niet klaar maar hier is alles geschuurd. Zie je echter niks van omdat het maar om kleine hoeveelheden gaat.
Geeft best een hoop zooi
Toen moest ie onder de douche om de tape en braampjes te verwijderen.
Daarna met thinner de strepen weghalen.
Weg
En op de kast
Om een idee te geven van de grootte heb ik em ff naast een midi-tower gezet.
Paps vond het nodig om een foto van mij na het zagen te maken.
En Karel was deze keer buiten maar onze andere poes (Katootje

) vond alles ook wel interessant.
Weer een hoop gedaan en ook eindelijk een resultaat. Het window is nog lang niet klaar maar je weet nu de vorm. Al met al was het een productief weekend en het resultaat mag er zijn