Los bericht bekijken
Oud 29-01-2007, 17:21   #4 (permalink)
Bartjez

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mairel
Ik heb ook een HyperR Voeding en ik moet zeggen dat deze voeding tot nu toe de beste voeding is die ik ooit heb gehad. Ik heb enorm veel gehad Ze zijn stabiel, zien er goed uit, goede amperés, en goeie afwerking en beveiliging. Ik zou wel voor zo'n voeding gaan. Vind je een Hyper te duur? Dat zou ik voor de Tagan gaan dit merk is ook erg goed en stabiel. De ameperés die hij levert zijn enorm goed, ookal levert hij minder wattage dan de Coolermaster. Het wattage maakt inprincipe niet zoveel uit zolang je Amperés ook maar goed zijn. Succes met je keuze!
Ff misschien wat muggenziften, maar dit moet ik toch ff kwijt! Je wattage is wel belangrijk! Amperes kun je uitrekenen door het vermogen door de voltage te delen. Dus het is degelijk belangrijk hoe groot het vermogen is. Ik heb geen ervaring met een HyperR of Coolermaster, maar ik wel wat dat Tagan een van de topmerken is. Ik heb zelf de Tagan 480W Easyconn en ben zwaar tevreden!!!