Los bericht bekijken
Oud 21-01-2007, 22:04   #13 (permalink)
Sammy078

Standaard

UPDATE:

Zo eindelijk na een drukke periode weer een kleine update van mijn project. Het zou niet zo heel veel zijn als jullie van andere zien maar we gaan gewoon door... Aangezien de luchtinlaat afgesloten word door het lcd moest ik in de zijwand een toevoer van lucht maken. Het idee is geboren, het word een 120mm intake..

Dit is het gat naast het zijpaneel waar precies mijn 2 schijven achter komen te hangen

Zo moet hij oneveer gaan worden alleen dan met het zijpaneel ertussen, Het enige probleem is dat de koeler te dik is om tussen het frame en het zijpaneel te plaatsen.. (de fans zijn mijn oude fans, die zullen vervangen worden door andere)

De ruimte die ik te kort kwam is 17mm dus een stukje mdf van 18mm is perfect, die had ik nog liggen, dus even de grove lijnen erop en zagen maar..

Na het zagen, gaatjes boren en alles passen en vast draaien, Hier het resultaat van de zijkant, zeker geen slecht resultaat...

Natuurlijk moet er in het zijpaneel ook nog een gat worden gezaagd anders gaat de koeler er zo moeilijk doorheen.. (deze foto is van voor het vijlen, ben vergeten na het resultaat een foto te nemen, maar het is een stuk rechter als nu

Het voorlopige resultaat op het zijpaneel zelf... Met mooi spuitwerk moet dit zeker netjes gaan worden, daar ben ik van overtuigd

Nog even op de normale manier...

Het andere zijpaneel zit zoals jullie gelezen hebben het window al in, omdat ik verder niet echt iets schokkends ga doen ben ik begonnen met het spuiten van dit zijpaneel (de verrassing komt op of liever gezegt aan het andere zijpaneel :P) .. Aangezien de Nitro een open/sluit meganisme heeft en mij dat wel bevalt ben ik begonnen met die te spuiten..

Het meganisme van de Nitro in de originele kleuren...

De nieuwe kleur die ik heb gekozen voor de accenten, de gehele binnekant zal ook deze kleur gaan worden. Het is de kleur titanium antresiet..

Het zijpaneel is nu in de kleur mat-zwart gespoten en het open/sluit meganisme is gemonteerd, dit is de eerste foto van de kleurencombinatie van deze case...

Nog even een foto met een staafje blacklight eronder, ik was een beetje nerveus hoe het resultaat zou worden, dus heb nog even niet de moeite genomen om het plexi schoon temaken, er zitten dus nog lijmresten op en een waas overheen, maar dat mag de pret niet drukken :P

Tot zover weer even een update, binnenkort weer verder, ik zou zeggen brand maar los...!!!!